Varberg, göteborg, tåg, blogg ändring :P

Hej hej hej hej.........
Just nu så är jag i varberg med mamma :)
Jag åkte hem från göteborg i fredags.
Jag var där hos sara :)
Jag var med henne när hon passade bamse .
Vi hade kul !
Vi kollade på tv, vi blev sminnkade av johanna :)
Den här gången så blev Sara sminkad till mimare person och jag blev en bug talar docka :D
Var kul :D
Bilder på de kommer !
Och så hjälpte sara mig med att göra om min blogg :D
Sen på fredagen åkte ja hem med en buss.
Rickard hade sagt att han kunde hämta mig vid gästgivare i skene.
Men sen så ringde han och sa att jag lika gärna kunde ta tåget hem.
Så att när jag var framme gick jag till tåg stationen jag var as varm.
Och nu e jaag i vaarberg.

P.S

Nu är jag katiskt hemme men jag skrev detta inlägget i måndags men när jag skrev de stängdes datan aav :@.
Och jag blev asa förbannad och trodde att hela inlägget hade försvunnit men de hade de intee :)
Tuur !
Men idag är de onsdag och imorgon skaa jag till varberg igen ;D


Och vaad tycker ni om bloggen :D ?

Kommentarer
Postat av: jessicaaaa

bloggen blev (Y)

saknar dig :)

2009-08-17 @ 14:49:41
URL: http://paulinajessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0