Borås borås !

Nu igår kom man hem efter typ en vecka i boråås :)
Har varit jätte kul :D
Vaktat neo slappat shoppat lite dåliiga köp meed :O !
Men braa saker :)
Jag var en dag så gick jag in till stan köpte en latte på espresso hous aas gott :)
Neo har varit jätte duktig och fått lite lek anfall då och då men också jätte duktig :)
Gud jag kan inte sluta göra smilisar xD :):)
De är bara för att jag inte ska låta för nedlåtande..
Sara tycker ju alltid att jag låter tjurig i tele xD
Men de varit skit kuul.
Ska på harry potter och halvblods prinsen i helgeen !
Den är 2 och en halv timme lång :O
Jag kommer inte kunna klara att vara inne i biofrafen så länge !
Jag ska ju till mina kompisar i bollebygd :)
Har inte sätt dem på länge nuee...
Nej men skall försöka vara lite aktiv med bloggandet peppa mig :D
Ska försöka att blogga ihelgen när jag är i bollebygd i helgen meed.
Juste jaa.
Jag undrar också en sak var man kan köpa falska bruna Louis Vuitton plånböcker (a
Typ på torg eller såå..
Isåfalll skriv en komentar med stället snälla :D
Nä nu skall jag ringa sara :)
Komentera om ni vet några ställen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0