Moneyy,Konfirmation

hej hej gott folk :)
Nu är jag dåå konfimerad och jag tänkter inte bara på pengarna.
De var jätte kul att lära känna flera personer.
Kommer att kännas konstigt att inte träffa de nu på länge :O.
Men de var jätte kul i kyrkan och allt :)
Ångrar mig inte att jag tog det.
Sen var de ju fest efter åt de var kul :D
De kom  typ 60 pers.
Av mamma o pappa,robin fick jag 1000kr.
Och fick typ 200 kr av varje personer och mera av andra :)
Och maten och allt var ju gott :D
Festen slutade väll typ halv 4 på morgonen i morse eller så..
Sen kl:10:00 var de nattvard.
De var spännande idag så drrack jag vinet :)
De var kuul !
Sammanlagt fick jag 4300kr i pengar present alltså :D

Kommentarer
Postat av: jessica

jag ångrar faktiskt inte heller att jag tog konfan, det var riktigt kul faktiskt ! :D

kraaaam (L)

2009-07-21 @ 01:12:50
URL: http://paulinajessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0