Break

Här nu då alla som läser hhehe inte alla det är ju typ bara 5-4 haha.
Men iallafall.
Jag har varit väldigt slarvig nu på sommmarlovet med bloggen.
men jag är ju på sånna här konfirmations träffar varje dag förutom helg.
Från kl10:00-13:00 seeeegt.
Sen när man kommer hem så är man ju skiit trött.
Men ändå blir man pigg så att igår var jag uppe till 02:00.
Och jag ska ju upp nio nästa dag så trött blir man ju klaart.
Men jag tar en paus med bloggandet och jag gör bara ett inlägg om det har hänt något.
Kul eller så.
Så kolla ändå hela tiden på min blogg om ni vill men jag är tacksam onm ni gör dee.
jag lägger in från konfirmationen som är 4-5 juli :D
MONEY hehe !
$$$$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0