Förlåt för dålig uppdatering.

Men jag har en anledning jag mådde as dåligt igår då !
Det började på morgonen med att jag hade as ont i magen.
Sen så hade jag ingen aptit.
Så gick jag och la mig och vilade somnade i två timmar.
Sen när jag vaknade mådde jag skit illa.
Jag sa till sara de känns som jag ska kräkas när som helst.
Så hoppade jag typ ur sängen la mig på golvet på deras matta och kräktes.
De var ju pinsamt att jag just spydde på deras matta.
Men dom hade ändå tänkt att slänga den.
Men idag så mår jag jätte bra.
Så vi åkte in till stan och var på Nordstan och så skulle vi möta Johanna på centralen.
Saras storasyrra.
Och jag åker inte hem för äns imon .
Vi hörss/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0