omgjord blogg,

Idag har det varit en lite stressig dag i skolan. Ibland lär man sig nytt , och ibland inte...
I helgen ska jessica hänga med till Varberg. På lördag ska vi möta Jasmine , Sara och kanske Angelika på stan.
jag ska titta på ett par solglasögon som jag vill ha...
Som ni nu ser , så har min blogg blivit omgjord.
Hoppas ni tycker den är fin . Nu är den lite somrigare , eftersom att det bara är en vecka kvar till sommaren!
jag fattar egentligen inte att det har gått så himlans fort detta året. Riktigt gött.
Idag ska jag sova hos Sara , och vi kommer gå ut och ta kort , så bilder kommer.
Och sara ska antagligen göra en blogg , så det är det vi kommer göra idag , tror jag.
Ha det!
hejsvejs.
/  H

här kommer lite bilder ifrån när vi var och badade i måndags ;



hehe , man får la bjuda på sig själv lite! :D

Kommentarer
Postat av: sara

Kul att ha en FINARE blogg? :D

haha

hejdå :D nu ska vi gå ut :)

2009-06-04 @ 17:27:50
Postat av: sara

P.S - bloggen blev väldigt fin , faktiskt ! :)

2009-06-04 @ 17:28:19
Postat av: Aneta

Bloggen blev jättefin ;D

2009-06-05 @ 22:05:53
Postat av: jessica

bloggen brlv skit bra (y)

det var kul o va o bada!

vill ha värmen tillbaka :(

2009-06-06 @ 16:58:24
URL: http://paulinajessicaa.blogg.se/
Postat av: jessica

bloggen blev jätte fin! (yy)

den dagen var så kul, när vi badade..

fast jag vill ha värmen tillbaka :((

2009-06-06 @ 17:01:26
URL: http://paulinajessicaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-06-06 @ 17:10:02
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0