Free

Hello !
Nu så är det Lov Great (Y)
Idag så har jag varit i borås och varit med några vänner !
Och jag köpte en Fred Perry Mössa !
Men innan dess..
Jag skulle möta dem utanför Gina Tricot
Men så ringde jag när jag var utanför Gina !
Och dom bah: Vi är i bilen.
Jag : Okej, är ni snart framme ?`
Dom: Ne vi har långt kvar !
Jag: Vart är ni då ?
Dom: Vi är fortfarande hemma !

xD.
Så de blev lite konstigt och jag orkade inte stå där o vänta.
Så jag gick till Jessica.
Hon blev jätte förvånad.
Jag bah: Men jag skulle träffa några kompisar men de har inte åkt än.
Jessica: Jaha men kom in !

Jag var där i en och en halv timme !
Jag prövade också att äta knäckebröd men kesso och gräslök på !
De var yummy mums de var faktiskt jätte gott.
Och de är typ jätte nyttigt !
Så att de får jag äta till frukost.
Nu är jag hos jessica och ska hem kl 20:00
/HampusLarssson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0