Längtar Imorgon :D

Ja idag passerade ännu en dag av veckan och imorgon freedag !
Yeeeess ! Göött !
De är ju Kemii imorgon med och jag o emelie har typ missat några saker.
Så Marie bara då har ni mycket efter er !
Så vi får ju se hur de går.
Men de provet vi kommer att ha i kemin är typ de svåraste provet i hela 8:an.
Så att man får ha anteckningar till de provet.¨Så man för typ skriva anteckningar på ett papper.
Och så får man andvända de till provet.
Dee äär ju gött som !
Jag ska ju då försöka få med så mycke som möjligt !
Men imorgon efter skolan så tar ja ju ett tåg till Borås :)
Till Rickard och jessica hlgen skiit kul !
Har ju med mig pengar meed :D
Och så verkar ju den nya twilight filmen bra så jag lägger in en länk till trailern.
http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ
men nu ska jag draa ! Hörs imorgon
Hel bilden fick inte plats men skit samma xD
/HampusLarssson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0