Väder trååk ! Fest klädda sju sovare !

Hej !
Idag har vädret varit jätte tråkigt.
Regnet och blåst hela dagen !
Och jag Ricknard o Jessica Var ju i knalleland.
De ös regnade ju hela dagen.
Jäkla piss väder men skit samma !
Jag skulle ju köpa en bra vinterjacka.
Men jag hittade ingen bra och billig !
Så jag får köpa  rickards jacka :)
För 200:-
Inte så farligt han köpte ju den för typ 600 - 700 hundra.
Så de ända jag köptevar en adidas Mössa haha xD !
Och innan på stan så köpte jag svensson svensson Dvd.
Och så visade rickard mig sit ps 3.
För rickard o jessica var på fest på kvällen och kom he kl 00:20
Och då satte vi igång ett avsnitt av svensson svensson och de somnade !
Och nu ligger de här med festkläder och sover jämte mig soffan haha !
Och jag har tagit kort så de får ni se !
Och nu är kl 01:45
Haha !
Godnatt !
/HampusLarssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0