Liseberg och mycket med Kompisen Jessica :D

Japp !
rubriken säger det mesta !
I tisdags var jag pappa och Jessica på Liseberg var kul :D
Men de var en gul dag så de var fullllt !!
Åkte bara ballder och Kanonen en gång dom äger !!
Och så vann vi stjärnvinsten på choklad pappa spelade :D gott!!
Och igår så var jag med jessica vi gjorde Geocaching jessica har gjort ett konto som vi delar på :D
Så badade vi i Jessicas och deras pool och cyklade och cachade :)
Sen så sov jag över !
och vi cachade två gånger idag också :D
Men nu är jag hemma men jag och Jessica skall hinna cacha innan skolan börjar !!
De roliga var också när jag och Jessica fick ett skrattanfall samtdidigt som Jessica hade ett Videosamtal med Erika Andersson jag trodde jag skulle dö av skratt hahahha !!

Och jag har beställt en snygg college jacka fån H&M
Och nyss såg jag på sunes sommar den äger hahahhahahhahahhaaa !!


Här är bilden på college jackan som är beställd Komentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0