Loading

Nu så kommer dessa sista dagar innan skolan börjar !
Vad skall man göra bara regn regn hela tiden !!
Och jag längtar redan till vintern och Julen !
Men de är några månader dit men !
Höstterminen går ändå rätt så fort !
De är ju i slutet av augusti snart och sen september och efter september blir de oktober och i slutet av oktober har vi höst lov. Sen kommer november och då börja julen komma långsamt och då tänker jag typ bara på de så höstterminnnen är inte så lång som man tror om man tänker positivt :)
Så att nu får man ladda upp genom att gå upp tidigt på morgonen och lägga sig lite tidigare !
Nu får man ta dagen som den kommer !


Blir en bild på trädgården i vinterland hahahha  !
Jag längtar ju till vintern så att !
Många tycker väl att jag är sjuk i huvudet hahahhahaa but that's me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0