3:e Advent !

Ja nu är de inte långt kvar till lovet (21 december)
Idag så skall jag o mamma göra lusse katter så skall jag plugga lite också !
En bra sönag faktiskt (Y) och imorgon är de lucia !
Då får man se på det imorgon i skolan ;)
så att nu är det bara denna veckan som kommer och sen måndag nästa vecka sen på tisdagen är de avslutning :D
Och nu blir det riktigt kallt ute igen :) bara lite mera snö sen så perfekt !
och denne helgen som kommer skall jag julhandla med Rickard och Jessica min storebror och hans flickvän !!
Funderar lite på vad gott de skulle vara med varm choklad men jag måste röja lite i mitt rum :P
Jaja men vi hörs senare
PS Älska Julen :D


Kommentarer
Postat av: Aneta

Härligt med JUL !! :)

2010-12-12 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0