december (Y)

Jaaaa på söndag är de redan tredje advent :O
de har gått fort sen på måndag är de Lucia :D
imorgon så skall jag sluta lite tidigare pga av att jag skall på teater i göteborg så skall jag kanske i göteborgshjulet !!
men de skall bli skönt en bra start på helgen missar dock idol finalen men men !
Hoppas att minna vinner då ja jag vet att alla hejar på äckel Jay :(
tyvvär !
sitter just nu och lyssnar på go musik de är alltid gött !
kanske skall lägga in lite musik på iPoden med :P får se hahhahahha
Längtar till avslutningen vårat nummer kommer äga :D
inte långt kvar till jul ÄLSKA vädret hehehhe :D
mår just nu på topp vet ej varför Hahahahhahahhahaaa !!
jag måste också göra en till sats med lusse katter med saffran muuummmmmms !
vi höres !


en mycket gammal random brat bild från a en gammal tid den dagen va kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0