It's Christmas !

Nu är de den 23 ej långt kvar !
Har räknat julklaparna under granen och klämt ! hahaha de är ett måste
idag kommer Rickard hit (storebror)
sen ikväll blir de uppesittarkväll en tradition :D
just nu gör jag lite tomtegröt hahah eller vad de nu heter !
alla julklappar är inköpta :) sköönt !
igår kom jag hem från gbg åkte dit efter avslutningen !
vi var på julbord i förgår på gunnebo de var jätte fint och jätte gott allt var ekologiskt :D
och en massa olika sroter sill och desserter :D
där var jag och sara och gottade oss muummms :D
här är julstämningen på topp eller inte stress mer hahahha vi vet inte om den är fastbränd hahah jajaja men julen är också fullt med stress varje år ;)
nu får jag kolla till gröten igen ha de bra :)

God Jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0