Fredags Myys haha :)

Japp nu är de helg.
Igår efter skolan på fredagen.
Så kom rickard och Jessica till oss :)
Dom ska till säfsen på söndag så dom kom besök till oss innan de åkte till Jessicas mamma.
Så igår när jag kom hem så hade jag och jessica bestämt att vi skulle åka pulka.
När jag kom hemt så åt jag lite och sen bar de ut i backen :D
Vi hade skit kuul !
Men vi var först tvungna att platta ner snön för att man skulle kunna åka.
Jag hade rätt okej kontroll när jag åkte :)
Jessica var tvärtom hehe hon blev barn igen i backen.
Hon ramlade i snö drivor, åkte med världens fart !!
Men de var skit kul !!
Sen efter åt så satte vi oss och spelade mario jag rickard och jessica.
Rcikard och jessica är roliga på att kolla när de gäller tv spel!
Så här lät de ibland
-Men rickard nu fick inte jag svampen !
-Rickard sluta att hoppa på min gubbe.
-Men jessica du får rädda mig o jag döör !

Hahamen kul var det.
Sen satt vi och kollade på lets dance :D 

Kommentarer
Postat av: Jessica o Rickard

Haha javisst va det kul i pulkabacken =)! Nästa gång då jäklar blir det åka av då kommer båda vi va som barn i backen =)!!

2010-01-22 @ 20:37:16
Postat av: louisemattsson

hahaha, de låter samma här hemma när vi sperlar mario! :D

först såg de ut som de stod att jessica blev med barn i backen hahahah

2010-01-29 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0