tumme upp !

Hej igen jag måste bli lite mera aktiv med bloggandet.
Skall snart duscha :)
Men förra årets Julkalender hette superhjälte jul.
Den var faktiskt bra haha.
Inte för att jag brukar kolla på julkalendern på tv:n.
Jag kollade bara på första avsnittet av för förra julkalendern den var dålig !!!
Men superhjälte jul var ju baserad på barnprogrammet Supersnälla silversara och stålhenrik.
De barnprogrammet gillade jag verkligen när jag var mindre.
Jag och lollo såg alltid på de när vi var mindre :D
Vi typ gillade att se när någon kallade supersnälla silversara Dum  och hon blev arg, har jag för mig att vi gillade hahahha :D
Så förra årets julkalender var verkligen Braa :D
Ett stort tumme UPP :D
En bild från barnprogrammet :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0