vintern (julen) , skola imorgon blää !

Japp nu så är de verkligen vinter ute men de är lite mildare nu 2- grader.
De är också skola imorgon de är ju inte jätte kul !
Kan vi inte få ett års lov hahaha :D
Undrar hur de skulle vara att vara ledig ett helt år :O
Man skulle säkert börja tröttna efter några månader !
Och vilja tillbaka till skolan.
Men jag skulle gärna vilja ha lite mera ledighet.
Men efter ungefär två dagar så vänjer man sig !

Julen nu då.
Jo 2 dagar innan julafton kom rickard hit och bodde tills annandag jul.
Men de var ju skoj att de blev en vit jul med lite plus grader man kunde ju göra bra snöbollar.
Och på julafton var de vanliga rutiner till farmor och farfar kl12:00.
Sen vid två hem.
Kl:15:00 kalle anka.
Seb efter kommer gäster min bror fredrik, marie och emilia en familje jul :)
Kl 18:00 middag
Kl19:30 tomten och julklappar :D
Kl:21:00 alla trötta haha.
Sen vid 23:30 gå och lägga sig.
Hahahahahahhaha.
Vad jag fick i julklapp
Rickard: Björn borg kalsonger :)
Robin: en slags ring klocka hehe.
Fredrik: en parfym.
Jessica.B : Morgon Pålsson filmen :D
Mamma o Pappa: Mario spel, jeans, pengar, trisslott.
Farmor o Farfar: 1000kr

På mellandagarna så spelade jag mitt wii spel super mario som jag fick i julklapp.
Dagen innan ny år köpte vi fyrverkerier :D.
Och så var vi på fredriks födelsedag !
Sen helgen efter ny år på tisd så kom rickard o jessica hit och åt middag ;D
Vi hade jätte kul spelade poker.
Var ute och skottade snö !
De snöade ju jätte mycket hela tisdagen :)
Och nu idag så är farmor och farfar här på middag :)
Så är julen typ över nu den gick alldeles för fort i år igen !!
Haha den går alltid fort och på tisd ska tomtarna bort !
De är väll en samanfattning av Lovet :D

Tack till ni som orkade läsa haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0