Värme !!! @@@

Asså de är ju så himla varmt !!
Så här varm trodde jag aldrig de kunde bli efter en så kall och lång vinter :)
Men jag hoppas verkligen de blir en lika kall och lång vinter i år igen !!
men de är ju typ över 30 + grader inne !

Men jag längtar som attan till lördag då skall jag ut och fiska på en långtur ut på havet med mamma pappa mina storebröder robin och Rickard de skall äga !
Bara de inte blåser för då blir jag säkert sjösjuk !!
men pappa har köpt ett sånt armband mot sjösjuka :)
Och inte nog med fiske på lördag så fyller jag år på söndag :D !
Denna helgen kommer att äga !!


Bilden är tagen av Sara.P när vi var i varberg några veckor innan sommarlovet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0