shwiiiiiich !!

Japp rubriken säger mycket men de jag vill säga är att tiden har gått galet fort !!
Snart är de avlustning på fredag då smäller de :D
Längtar hur mycket som helst.
Sen har man hela sommaren framför sig.
och jag fyller år de 25 juli också ;)
På avslutning skall mina kläder nog bestå utav kavaj randig tröja chinos :D
Vi skall spela en låt på avlutningen också men säger inte vilken.
Och på onsdag morgon så har vi sovmorgon första lektionen börjar kl:09:55
Torsdag så skall jag på två student fester skall sluta lite tidigare .
Och jag vet att de har varit dålig uppdatering men jag skal bli bättre :D
Men vi hörs och så skall jag nog lägga upp bilder från avslutningen och så !
och mina betyg ser bra ut ;D


Kommentarer
Postat av: Aneta

SOOOOOOMMMMAAARRRRLOOOVVV !!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

2010-06-11 @ 17:18:01
Postat av: s

hampus, jag har skaffat blogg! ;) bäst att du läser den vareviga dag. :D

2010-07-08 @ 20:22:13
URL: http://sarapeu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0