Tankar

När man är inne på t.ex. sin hotmail eller msn så kommer det alltid fram en massa reklam.
Sist jag var inne kom det reklam om wow ( world of warcraft).
Då kom jag och tänka på data nördar som blir beroende av sånna spel som cs etc.
Jag menar inte att alla som spelar de spel blir beroende.
Men vissa personer blir det.
Och hur roligt kan det vara att sitta i ett rum spela nätterna om och om igen.
Nackdelarna är t.ex. man förlorar socialt umgänge med familjen och andra och man stänger ute den ytre världen och stänger sig inne med datorn.
Så det är verkligen min dröm att kunna spela hur länge som hels NOT !

Kommentarer
Postat av: jessicadencoolasteavdomalla

Smarta tankar hampus där, även med lotterna! ;D

&... du var inte med på ngn för jag har inte gjort ngt med dig... (och tagit kort), sen så var du med å¨en lisebergsbild på, jag såg hemsk ut o la inte ut den ;) . Nu vet du det. Ngt mer du vill veta? :D

lägg ut bilder från avslutningen som du sa med! :DDDD

hejdåå!

2010-06-23 @ 21:06:31
URL: http://jessicapaulina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0