Tankar

Jag kom och tänka på lotto och lotterier i förra veckan när jag skrapade en trislott.
Jag tänkte hur stor chans är det att vi vinner.
de är en på miljonen.
Så då undrar jag vad är det som driver oss till att vilja vinna stor vinsten!
Är de desperation eller bara för skoj skull.
Och om de är för skoj skull vad är de som driver oss att köpa en lott och kasta bort pengar om man ändå vet att man inte kommer att vinna.
Och desperation vissa människor spelar bara för att just vilja vinna.
Men även om man känner djupt inne i oss att vi inte kommer vinna
Varför satsa på något som man ändå är säker på att man inte kommer vinna ?

Kommentarer
Postat av: Aneta

Man tänker att om man inte spelar så vinner man inte ;)

2010-06-20 @ 20:39:52
Postat av: Martina

Kolla in bebisen i min blogg som dansar samba (en youtubehit).. Så otroligt söt :)

2010-06-20 @ 21:07:13
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0