Bion :D

japp nu så är de helg och de är gött.
I torsdags var jag emlie och pappa på premiären av Alice in wonderland :D
den var jätte bra !
De är ju en barn film men den var ändå bra !
Jag vet faktiskt inte hur man lägger in youtube videos på bloggen !
Annars så kunde jag lägga in ett klipp från filmen :D
Så de som vet hur man laddar upp videos får gärna komentera de eller ngt sånt :D
De skulle vara vänligt :)
Men filmen var ju väldigt fantasi full.
Ramla ner i ett kaninhål, dricka en dryck som man blir liten, äta en kaka så man blir stor.
Talande djur och en massa sånt men den är bra.
Så de är ett bio tips från mig :D
Den är super BRA !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag stavas faktiskt emelie inte emlie:P bara så du vet;) haha och detta var ett bevis på att jag har läst din blogg:)

2010-05-08 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0