Imorgon

japp nu har den nya veckan börjat !
Den har börjat bra och längtar skit mycket till bion imorgon :D
På premiären med !!
Den verkar as braa !
På fredag ja då har våran klass parlament jag ska vara med.
Men jag skall inte säga vad vi ska göra.
Men jag kan säga att jag är inblandad i en grej.
Så på idrotten på torsdag ska vi ha genrep.
Så jag missar idrotten lite skönt men ändå synd jag är inte bra på redskap.
och så en sak till NI som läser bloggen är väldigt extrem dåliga på att KOMENTERA !!@@
Jag kommer antagligen inte få några roligare komentarer nu heller men men !!
Men i morgon bioo bara för att jag längtar efter bion så kommer de en ny bild från filmen :D
//             HampusLarssson




Kommentarer
Postat av: Aneta

Filmen verkar as bra !! :D

2010-03-03 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0