Renovering m m

Idag så är det lördag och de är helg :D
Igår såg jag på Solsidan som e skooj !
Asså dom e så dumma hahahahaha.
Igår så gjorde vi biologi prov och den sista delen på engelska provet.
Jag tror och hoppas de gick bra på proven satsade ju på Mvg !
För de skulle vart kul och ha.
Idag åker många i skolan till klövsjö och åker skidor.
De r mest dom som har idrotts val som ska åka.
Jag har varit på klövsjö, de är skit kul där !

Men idag så hjälper jag mamma och pappa att renovera deras sovrum.
de ska renovera de mycket tapetsera om.
Och måla om möbler m m !
Så hjälper jag mamma att passa min brors dotter.
Men nu ska jag dra.
Ikväll skall vi antaglige se på Rosa Pantern.
En av de gamla !
Har typ inte sett någon gamal bara de nya !


En bild på the statue of liberty (stavning) Frihetsgudinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0