Vecka smaksatt av Prov !

Hahaha kom inte på någon bra rubrik.
Mina rubriker är typ alltid annars måndag, tisdag etc..
Men iallafall !
Denna veckan har vi två prov ett engelska ett biologi.
Engelska provet är på torsdag och biologi på fredag så nu gäller det att plugga.
Jag vill helst få faktiskt mvg helst på proven.
För sist på biologin fick jag Mvg och sist på engelskan fick jag Vg.
Så jag vill helst behålla mitt mvg på biologin och få ett nytt på engelskan.
Sen efter biologin skall vi ha kemi.
och då så ska vi göra ett arbete som skall läsas upp inför de andra i kemi gruppen.
Hon lottar ut två och två som är en grupp då typ.
Men iallafall denna veckan är de plugga plugga plugga :P

En bild på min Kära iPod hahahahha :)


Kommentarer
Postat av: CLARA

m, men den var bra då också? :D

men jag tycker gott att du ska se den i 3D.

absolut uppskattat, eller vad man säger! ;)

2010-03-15 @ 19:27:17
URL: http://clarajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0