Superstart !

ja imorse blev de en superstart på skolan pga vi 9D höll i parlamentet !
för er som inte vet vad som händer så är de när ett skollag samlas i folketshus och där upp träder man dansar gör sketcher och sånt och idag var de våran klass som höll i de !
de var jätte kul tyckte jag personligen vi (9d) gjorde en grease dans you're te one that i want de var två som dansade längst fram som var Sandy o John travolta ! men asså de var nästan hela klassen som dansade utmo två som skötte ridåerna !
men de var absolut skit kul och oplanerat men de gjorde också att de var skit kuul :D

Men nu är de helg och sen de kommande två veckorna kommer de vara prao och sen lov sen börjar julen komma :D
I helgen vet jag inte riktigt vad som händer förutom att imorgon skall jag äta middag hos farmor o farfar !
och på söndag skall jag till IKEA :)

den översta headern är en alternativ heaer men de blev den andra och tak till sara som gjorde om bloggen :)

PS jag gjorde inte förra inlägget ! de blev lite konstigt med bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0