i am who ?

Lite grejor har hänt senast sen jag bloggade !
jag har blandannat hittat en prao plats på björketorpskolan där jag gick !
och nu har läxorna börjat rulla på riktigt vi har t.e.x matte och engelska till imorgon och fysik prov i nästa vecka på onsdag :P
Pappa har burit in tränings cykeln i mitt rum jag tränade i dag de var skoj och kändes nyttigt !
så jag skall iallafall försöka trän en gång per dag !
de är ju inte så mycke begärt i slutet så ökar jag farten så de känns som att jag skall dö !
Men nu skall jag gå och göra resten utav matte läxan och sen engelska !
Vi höres .


Blev en random bild från alice i underlandet ! Katten är ju så härlig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0