Luminary

hej hej min lilla blogg blogg !
just nu sitter jag här i ordning gjord för att sova klar tidigt helt enkelt !
nu är de denna vecka sen så aa då är de sportlov de första dagarna ska de bli kryssning bränna pengar på automater som jag alltid exakt alltid måste spela på  !
de ända som är lite läskigt med kryssning de är att båten ska sjunka :O men nej nej de gör den ej !
imorgon har vi nationellt prov i svenska läs förståelse sen på torsdag har vi uppsats skrivning i 4 h man får välja om man vill ta paus eller sluta tidigare jag funderar på paus för då kan man rensa huvudet och slappna av lite och kanske äta n frukt eller dricka vatten !
det är jag mest nervös för uppsats skrivningen :P
men iallafall från det ena till det andra så skall de bli kallt igen på torsd skulle de typ komma as mycke snö och sen ska de bli kallt igen höga minus grader ! men men detta var bara en liten uppfräschning i bloggen vet ej om det stavas så hahahh !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0