På väg..

Nu sitter jag på en färja på väg till Tyskland i hytten, vi har inte lämnat Göteborg än de gör vi inte förrän kl 19:30 tror jag att de var. Undebart med lov känner att den kommer jätte bra efter två nationella prov !
Jag tycker de är mysigt att åka färja eller vad man skall säga, de är andra året jag gör det nu :)
I min Fred perry väska fick inte allt plats så andra saker fick jaag tränga ner i mammas och pappas resväskor !
Det bästa när man åker på färja är nog frukosten så Lyxig finns allt möjligt pannkakor(med sirap haha), bacon, äggröra, kokta ägg, frallor av alla sorter, alla möjliga drycker, juice,
kaffe, varm choklad ! Nej nu kom min föräldrar, nu får jag dra mig vi höres !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0