Då var de slut igen !!

Jag blir så himla irriterad och deprimerad när Julen är slut !!
I år gick den ju extra fort med att vi fick lov den 21 December ):
idag är de lördag med så då är snart lovet slut buuuhhh !
jag har alltid för mig att vi brukar plocka ner alla julsaker den andra veckan i skolan :)
men igår när jag gick upp på morgon så var alla julsaker borta från alla ställen så när jag tittar på granen så är allt pynt borta utan stjärnan och ljusen !!
då blir man ju glad och de tråkigaste är att man måste ta bort ljusstakarna i fönstren och sätta dit vanliga lampor :( !!
mamma tyckte till och med att julen gick fort i år så hon sa att vid första advent skall vi sätta upp allt julpynt hahaha men jag tyckte att de räckte vid lucia :)
Mamma bah: nu är de borta igen man hinner knappt vänja sig vid de innan man plockar bort det igen !
men iallafall så fick jag vad jag önskade mig iPhone 4 och pengar och massa grejer :D
julen är som vanligt Rickard kommer dagen före vi spelar bingolotto och dricker glögg sen så går vi och lägger oss. Jag brukar alltid gå upp tidigt på julafton så gick jag upp tidigt duschade såg på julkalendern sen går vi till farmor och farfar firar lite där sen så kommer vi hem tittar på kalle anka äter sen så har vi trevligt och i år öppnade vi paketen vid halv tio de är nog de senaste vi har öppnat paketen !
Sen så på nyår så firade vi den hos Aneta med kompisar så hade vi jätte kul sen så var vi uppe till tolv tittade på svt sen så gick vi ut och tog lite kort sen så blev de sent och så blev vi jätte trötta sen sov vi hahaha :)  Från en sak till en annan så regnar de idag så har jag kollat på vädret och sen nästa vecka skallde bli jätte kallt igen typ 10 minus :D ! jag längtar redan till julen igen och saknar den som attan asså gud vad jag skulle vilja åter uppleva julen igen :( vad jag mer har gjort i december jag har julhandlat de gjorde jag den  18 med min bror Rickard och Jessica och självklart så har jag alltid dvårt att hitta julklappar så de tog lite läng tid när jag var med ! Sen så var det Jul avsluting vilket som var väldigt roligt och vi vill jätte gärna göra Waka waka igen första föreställningen var inte bra men andra så ställde sig publiken upp och applåderade ! sen efter avslutningen så åkte jag med Sara till göteborg och där åt vi gott julbord sen åkte jag hem dagen efter. Och de som stör mig är att jag inte hade så mycket jul känsla när de var jul men nu när jag tänkter tillbaka på allt så för jag världens längtan och julkänsla:( 
men iallfall de suger att skolan börjar och att julen är slut :( !!



 
Blir en härlig julig bild och juste de så glömde jag berätta att vi har köpt en system kamera får ta kort med den och ladda upp sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0