På Topp ! :D

Jag har verkligen blivit kär i min iPhone 4 :D
har jätte mycket roliga spel och musik har lagt in ännu lite mer musik idag !!
den här veckan har inte gått så långt men den har iallafall gått fort (Y)
idag var A,B,C niorna och kollade på teater i göteborg den heter kött hahaha den verkar lite små sjuk den handlar om sex ! lärarna tänker roligt nu för tiden !
Jag har också bra humör nu mår jätte bra vet ej varför dock !
sara har sovit över här vi skulle sova tidigt men de bev ej så kollade istället på gamla filmer som vi har spelat in när vi var ''mindre'' !
en sak som jag verkligen mer vill ha är en mac book air (A) men nu får jag lugna mig lite med så dyra saker hahjahaha!
jag gjorde färdigt min teknik ritning på en bro som vi skall göra utav någon konstig anledning :S men jg tyckte iallafall att den blev bra !
jag har letat efter ny väska på nätet har hittat en jag skall kanske skall försöka att fjäska till mig ;)
men nu tänkte jag sova tidigt godnatt !!


Denna fred perry väska hade inte varit fel men skall försöka fjäska pytte lite xD !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0