Nytt !

just nu sitter jag här i mitt nya rum med nya väggar nya färger ny säng och en massa penslar och hammare och inga lister i varken golv eller tak.
Jag har sovit i mitt nya rum inatt var på Ikea igår åkte vid 15 vad hemma vid 16:30 så fort har de nog aldrig gått på Ikea men vi hade skrivit upp vad vi skulle ha och allt ! Vi köpte en säng och ett nattduksbord i vitt hela mitt rum är just nu vitt vita väggar och en randig vit randig fomdvägg. Jag är sjuk idag har knappt sovit någonting i natt heller ja somnade tidigt men sen så vaknade jag halv tolv och kunde inte somna om. Igår när vi hade kommit hem så började vi med att sätta upp nattduksbordet som tog en timme sen så satte vi ihop sängen som nog tog 1.5 timme. Och jag visste  ju att vi hade vridit fram klockan med och då trodde jag vi hade gjort det på alla klockor men tydligen inte. Så att hela tiden trodde jag att klockan i köket stämde men de gjorde den verkligen inte den hade vi glömt att vrida om så klockan var 20:10 på klockan i köket då tänkte jag gud vad skönt då behöver jag inte göra iordning mig en men de behövde jag.
I förra veckan på onsdagen föreslog jag och Aneta en låt vi kunde göa på vår konserten och då föreslog vi I am so happy med salem al fakir den känner ni nog alla igen det är introt till Solsidan ! Och våran lärare Ulf tyckte att den var jätte bra och han ville att jag skall sjunga den. Pga att jag sjöng min egna skrivna låt för våran anda musik lärare och han tyckte jag sjöng mycket bra och blev förvånad efter som han aldrig hört mig sjunga och då sa han det till våran andra musik lärare Ulf som då tyckte att jag skulle sjunga I am so happy. Och jag har sagt ja till så länge och dom skall anpassa tonläget i låten till min röst ! Så man blev ändå glad !
Jag har en negativ nyhet med vi håller på att göra laborationer i kemin som vi skall göra labbrapporter sen och lämna in alla på onsdag och för ett vg skall man göra 3 laborationer och labbrapporter men nu var jag ju sjuk idag när vi skulle göra våran tredje labb så jag vet inte om jag kan få vg nu då får jag väl få g och sen kämpa på resten av kurserna och prata med min lärare ! jaja så kan de va. Nu ska jag vila och försöka kanske äta lite.
En mycket gammal men somrig bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0